Hamšík efekt: Predaj vstupeniek brutálne vzrástol, tešia sa na neho spoluhráči aj tréner
Sociálnymi sieťami koluje video z príchodu Mareka Hamšíka do Švédska, kde ho vítali nadšení fanúšikovia IFK Goteborg.
„Zvyčajne príliš nekomentujem hráčov, no on je evidentne dobrý futbalista, inak by nehrával tam, kde hrával," hovoril tréner Roland Nilsson pre SportExpressen.
„Ako som povedal, keď bude hráč na tréningoch, potom môžem viac rozprávať."
Prečítajte si aj
VIDEO Šialenstvo vo Švédsku: Hamšíka na letisku privítali stovky fanúšikov IFK GöteborgStredopoliar IFK Goteborg Simon Thern a nový spoluhráč Hamšíka je z príchodu hviezdnej posily nadšený.
„Očakávania budú obrovské, je to pekelne dobrý futbalista, no nebude tu behať okolo a strieľať päť gólov v každom zápase."
„Marek je fantastický s loptou a pridá ďalšiu dimenziu do našej hry, pomôže nám stať sa lepším tímom. Z toho čo som počul, je to super profesionál, ktorý je veľmi pokorný."
V pondelok sa má Hamšík podrobiť zdravotnej prehliadke a podpísať krátkodobý kontrakt s Goteborgom, v drese ktorého chce získať potrebnú zápasovú prax pred letným EUROM.
Hamšík efekt: Predaj vstupeniek prudko rastie
IFK Goteborg jasá! Fanúšikovia sú vo vytržení, čo bolo vidieť na privítaní Hamšíka vo Švédsku. Teší sa aj tréner a noví spoluhráči.
No obrovský prínos má slovenský reprezentačný kapitán po marketingovej stránke.
Do minulého piatka predaj vstupeniek stagnoval. Dokonca klub zvažoval nejaké novinky na urýchlenie predaja lístkov.
Potom sa ale do sveta dostala prestupová bomba: Marek Hamšík ide od IFK Goteborgu.
„Vďaka tomu sa predaj veľmi rozbehol, už len šírenie fám malo tento efekt," priznáva manažérka marketingu a komunikácie IFK Erica Berghagenová pre Goteborgs-Posten.
„Od minulého piatku sme predali lístky za takmer pol milióna," opisuje šialenstvo, ktoré rozpútal príchod Hamšíka do Švédska.
Klub na túto sezónu vydal len 3 000 permanentiek. No Hamšík efekt spôsobil, že už budú čoskoro vypredané.
„Zostáva nám asi 700," upresňuje Berghagenová.
„Ak sa pustia diváci na tribúny, prioritu budú mať držitelia permanentiek," upresňuje šéfka marketingu.
Nielen predaj vstupeniek, ale aj "merch" pôjde po príchode Hamšíka do Goteborgu ako teplé rožky.
„Urýchľuje to reklamu. Je to fantastická zábava. Od minulého piatka je v obchodoch dopyt po jeho dresoch," priznáva.
Hamšíkov dres oficiálne ešte nebol predstavený, no Berghagenová priznáva, že už objednali niekoľko kusov, takže fanúšikovia sa majú na čo tešiť.